Skönt med lördag morgon.

Har sovit riktigt dåligt inatt och drömde de konstigasye drömmar jag någonsin drömt. Vet inte vad det kan ha berott på. Idag ska jag till Eskilstuna för det är Å-festen. Ska få träffa Idas nya kille som verkar vara en toppenkille om man jämför mot hennes gamla som är helt dum i huvudet. Ska hem till lillasyster och kolla att allt är bra med henne och sedan på kvällen ska jag ut på stan och se om det är något kul som händer där!

Jobbade igår som croupier och det gick bra och jag fick ut en bra lön som jag ska shoppa slut på idag! Henrik fyller år imorgon så jag måste köpa en present åt honom och det tycker jag är så svårt för efter 6 år så känns det som att jag redan köpt allt som man kan köpa. Kanske får någon ljus idé när jag går på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0