Nästa helg!

Nästa helg då ska jag gå ut och det kommer att bli så roligt! Blir tjejfest hemma hos mig med mycket skvaller!

Idag var jag med min mamma och mina 2 bröder i Wadköping som ligger i Örebro för de har saker för barn där och även saker för vuxna som en underbar park med massor av vackra blommor. Min lillebror Edwin var helt tagen av fåren som de hade och han matade dem med gräs och klappade dem i deras mjuka pälsar.
Före Wadköping var vi på Ikea och där köpte jag n jättfin matta som jag ska ha i hallen eller på balkongen (har inte bestämt mig än).

Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag sova för jag är så trött och det är jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0