Mysigt med regn med inte en storm!

Det började regna när jag gick hemfrån tåget igåroch när jag kom hem så började det blåsa jättemycket och regnet forsade ner. Då tyckte jag att det var riktigt mysigt och tände lite ljus och drack en kopp te och njöt av att hösten var på väg men nu när jag måste gå till tågstationen i regnet så tycker jag inte att det är lika mysigt!

Städade lite hemma igår och lade min nya matta i hallen och det blev jättefint. Har tänkt köpa en stor garderob att ha i sovrummet och göra om våran stora garderob till ett datarum för att få mera plats för våra saker och det projektet ska jag fixa och dona med i höst.

Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe och sedan måste jag tiill jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0