Känner mig som en pensionär!

Har hasat omkring nu och kännt mig bedrövlig och med världens ryggont sedan i tisdags och jag orkar inte åka till jobbet idag heller för att det gör så ont! Vet inte vad jag ska ta mig till? Det blir nog till att ringa läkaren idag och fråga vad jag ska göra för att det ska gå över.

Sitter med mitt morgonkaffe nu och känner mig helt slut för jag kunde inte sova så bra inatt. Vaknade med jämna mellanrum av att jag hade ont i ryggen och försökte väcka Henrik för att fålite sympati men det var helt förgäves för han låg och sov som en stock!

Ska kolla på eleven.se och se om jag hittar något roligt där. Lite tröstshopping är något jag verkligen behöver!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas din rygg blir bra snart, det låter jobbigt.

Ha en bra kväll.

2008-08-22 @ 18:08:34
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0