Inte haft tid att blogga

Har varit så upptagen med olika saker de senaste dagarna och inte haft tid att sitta vid datorn men nu tar jag igen den tiden.

Hade besök av min pappa igår, han hämtade mig när jag kom med tåget från jobbet och sedan åkte vi hem till mig och fikade. Henrik var också hemma men det var nog bara för att han skulle gå ut med sina kompisar senare på kvällen.

När min pappa och hans familj åkt hem så åkte Henrik och jag till McDonalds för jag var jättehungrig och orkade inte laga mat och där köpte vi varsin Qp och Company men valde minimorötter istället för pommes frites (duktiga vi var!).

Idag ska jag på en jobbinterjuv (ännu en) och tog ledigt från mitt jobb hela dagen idag för jag tänkte att det kunde vara skönt med en ledig dag då jag har jobbat så hårt den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0