Bakar.

Bakar chokladrutor idag och det är en av Henriks favoriter men är han hemma och hjälper mig? Nej för han är och fiskar. Vad hade jag förväntat mig egentligen?

Har nyss satt på kaffebryggaren och ska snart dricka en stor kopp kaffe och kika på eleven för jag behöver en ny parfym och lite annat smått och gott. Tycker att eleven är den bästa sidan på nätet när det gäller parfymer, smink och annat roligt, det brukar bli väldigt dyrt när jag handllar där.

Var och åt grekisk mat med mina jobbarkompisar och det var kul. Vi satt i nästan tre timmar och pratade och skrattade och sedan gjorde vi schemat.

Nu är mitt kaffe klart så nu ska jag sitta och njuta av det!

Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: Det enda jag tycker är synd med serien är att så mycket ska handla om utseende!

2008-08-10 @ 17:13:33
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0